​detoxikace organismu

Zapomeňte na šťávy a detox diety. Jsou to nesmysly. Detoxikace organismu funguje jinak. Není nic špatného pro vaše zdraví, když pijete smoothies. Problém je, že to nebude z vašeho těla vyprazdňovat toxiny rychleji, než kdybyste jedli normální jídlo. Pro tělo jsou šťávy také strava.

Já jsem zkoušel téměř všechny detox diety. Tady je důvod, proč bych nikdy nešel do další.

Máme pro vás ale dobrou zprávu: není moc známo, jak se vaše tělo detoxikuje samo a je to proces, který můžete ovládat.

Vše, co pro to musíte udělat, je praktikovat trochu sebe-kanibalismu.

Co?

Ano, můžete skutečně trénovat své tělo, aby jedlo sebe samo - a věřte tomu nebo ne, to chcete.

Jedná se o přirozený proces nazývaný autofagie (doslova "jí sebe samo") a je to systém těla jak uklidit: Název autofagie je z řeckého výrazu znamenajícího "pojídání sama sebe". Autofagie se dá popsat jako mechanismus rozkládání buněčných částí. Jedná se to proces, kdy buňky požírají část svého obsahu a tím se zbavují nežádoucích komponentů, například bakterií.

"Přemýšlejte o tom jako o vrozeném recyklačním programu našeho těla," říká Colin Champ, MD, rakovinový onkolog, certifikovaný rakouskou radou, asistent na University of Pittsburgh Medical Center a autor Misguided Medicine. "Autofagie nás činí efektivnější, dokáže nás zbavit vadných částí, zastavit rakovinné výrůstky a zastavit metabolické dysfunkce, jako je obezita a cukrovka."

Existují také důkazy, že tento proces pomáhá při kontrole zánětů a imunity. Když vědci toto testovali na krysách, které nebyly schopné autofagie, tak byly tučnější, ospalejší, měly vyšší hladinu cholesterolu a narušený mozek.

Abychom to shrnuli, autofagie je klíčem ke zpomalení procesu stárnutí. A vy se můžete naučit, jak tento proces ovládat.

Detoxikace organismu návod

"Jak mám jíst sám sebe?" To je otázka, kterou jste si ještě pravděpodobně nikdy nepoložili, ale my vám na ni odpovíme. Autofagie je reakcí na stres, takže ve skutečnosti budete chtít, aby si vaše tělo prošlo krátkým stresem.

Jak tomu často bývá, krátkodobé nepohodlí může přiníst dlouhodobé výhody. Zde jsou tři hlavní způsoby, jak zvýšit vaši autofagii.

1. Cvičení

Cvičení stresuje vaše tělo. Fitko skutečně poškozuje vaše svaly, což způsobuje malé mikroskopické slzy, které tělo potom uzdravuje, čímž jsou svaly silnější a odolnější vůči dalšímu "poškození". Pravidelné cvičení je nejoblíbenější způsob, jakým lidé neúmyslně pomáhají tělu se očistit.

2. Půst

Ironie je, že lidé, kteří se detoxikují pomocí šťáv, narušují svůj proces autofagie. Přeskočit jídlo, to se ukázalo, jako další stres, který vaše tělo nemusí okamžitě milovat, ale nakonec z toho bude těžit.

Ve skutečnosti výzkum ukázal, že existuje mnoho benefitů pro půst. Například nižší riziko diabetu a srdečních onemocnění.

Je také docela pozoruhodné, kolik výzkumu se zaměřilo specificky na způsob, jakým půst podporuje autofagii v mozku, což naznačuje, že by mohlo být účinným způsobem, jak snížit riziko neurodegenerativních onemocnění, jako je Alzheimerova a Parkinsonova choroba.

V některých studiích bylo prokázáno, že přerušované hladovění zlepšuje kognitivní funkce, strukturu mozku a neuroplasticitu, což mozku pomáhá se učit snadněji.

V každém případě přinášíme rychlého průvodce pro přerušované hladovění. Lidé se většinou vyhýbají jídlu od 12 do 36 hodin, přičemž se ujistěte, že pijete spoustu vody.

3. Snižte svůj příjem sacharidů

Zatímco Champ nejí 18 hodin denně několikrát týdně, uznává, že pro průměrného člověka to může být těžké rutina, kterou bude těžké dodržovat. Jednoduché vynechávání jídla funguje, ale existuje další způsob, jak získat podobné výhody, aniž byste se museli vzdát svého oblíbeného jídla.

Říká se tomu ketóza, a je to stále populárnější dieta mezi kulturisty a lidmi, kteří se snaží o delší život. Cílem je snížit sacharidy na nízkou hladinu, aby tělo nemělo jinou možnost, než použít tuk jako zdroj paliva.

Ketóza je jako hack na autofagii. Získáte mnoho stejných metabolických změn a výhod bez nutnosti hladovění.


Ketóza může lidem pomáhat při hubnutí a pro zachování svalové hmoty. Existují určité důkazy, že pomáhá tělu bojovat proti nádorům, snižuje riziko vzniku cukrovky a chrání před mozkovými poruchami, zejména epilepsií.

Keto diety mají velmi vysoký obsah tuku: 60 až 70 procent celkových kalorií by mělo pocházet z tuku. Bílkoviny tvoří 20 až 30 procent kalorií, zatímco sacharidy jsou udržovány pod 50 gramů denně.

Ale pokud pro vás ketóza, zní ještě hůř, než nejíst vůbec, tak podobné přínosy byly zaznamenány také u lidí, kteří ve stravě nepřekročily 30 procent sacharidů z celkových kalorií, říká Champ.

Je tu jednodušší způsob?

"Samozřejmě lidé hledají způsoby, jak vyvolat autofagii chemickými látkami, protože by to bylo jednodušší než diety," říká Klionsky, ale varuje, že jsme ještě daleko.

Jen si pamatujte: Nemusíte zůstávat v ketóze, nebo cvičit intenzivně celý den, abyste mohli pocítit tyto výhody. Dokonce i několik hodin děláním některých z těchto činností může pomoci. Detoxikace organismu 3 dny? Je toto vůbec možné? Ano, stačí se řídit pomocí rad v tomto článku.

Shrnutí

Existuje poměrně silné důkazy, že stres a sebezničení prodlužují váš život. "Je to naše evoluční reakce na řešení hladomoru v době stresu," říká Champ. "Protože mnoho z těchto věcí nás může zabít, jako hladovění a cvičení, je jasné, že po milionech let jsme tyto mechanismy přizpůsobili, abychom je udělali pozitivní."

Pravidelné cvičení a příležitostné omezení sacharidů přinášejí navíc k jejich pravděpodobnému dopadu na autofagii řadu výhod.

Naše mise

Chceme lidem co nejvíce ulehčit, aby udělali každý den něco pro své zdraví.

Chceme zlepšit tvůj život tím, že začneme od úplného základu a tím je kvalitní spánek a více energie každý den.

ZAVOLEJTE NÁM

777 818 720

Adresa

OnZeal s.r.o.
Jaurisova 515/4, Michle,
140 00,
Praha 4

0